Seurakuntamme toimintaan saavat osallistua kaikki - vaikka ei seurakuntaamme tai kirkkoon kuuluisikaan. Kastettuna kristitty on täysvaltainen Jumalan valtakunnan kansalainen, joka saa toimia suolana ja valona kotona, koulussa ja työpaikalla. Seurakunnan toiminnassa on lisäksi erilaisia vapaaehtoistöitä, joihin voit hakeutua olemalle meihin työntekijöihin yhteydessä. Tällaisia vapaaehtoistöitä ja kanavia Myrskylässä ovat esimerkiksi:

Jumalanpalveluksissa avustaminen

Luottamushenkilönä toimiminen kirkkovaltuustossa ja / tai kirkkoneuvostossa

Diakonia- lähetys- musiikkityön tukiryhmissä toimiminen

Näytelmäkerho

Campane-kuoro

Nuorten vaikuttajaryhmä

Isosena toimiminen

Auttaa ja osallistua voi muutenkin, kuten taloudellisesti, vaikkapa Yhteisvastuukeräyksen kautta:

Etusivu - Yhteisvastuu

Vuonna 2024 Yhteisvastuu keskittyy nuorten elämänhallinnan ja mahdollisuuksien parantamiseen. Yhteisvastuu auttaa haavoittuvammassa asemassa olevia nuoria. Vuonna 2024 kerätyt varat käytetään syrjäytymisvaarassa olevien nuorten ja heidän mahdollisuuksiensa tukemiseen HelsinkiMission, Suomen ev.lut. seurakuntien ja Kirkon Ulkomaanavun kautta.